Skip to main content

OL på Max: Seerne vil opleve OL på en helt ny måde med en unik ny produktoplevelse

23 juli 2024

Alle 10.500 atleter, 762 sportsessioner, 329 medaljeevents og 3.800 live timer over 19 dage med sport er kun tilgængelige samlet Max. Innovative funktioner i appen inkluderer tidslinjemarkører for 15 sportsgrene, Gold Medal Alerts og multi-audio feeds, der giver brugerne af Max kontrol over at skabe deres egen skræddersyede OL-oplevelse. Paris 2024 er tilgængelig i alle abonnementstyper Max.

Forud for De Olympiske Lege Paris 2024 afslører Warner Bros. Discovery (WBD) i dag, hvordan fans kan nyde hvert øjeblik på den nye, forbedrede streamingtjenester Max. 

For at forbedre seeroplevelsen og give abonnenter mulighed for at skræddersy en personlig OL-oplevelse, hat WBD udviklet en række innovative funktioner. Dette inkluderer adgang til en uovertruffen 3.800 timer af live indhold, der dækker hvert øjeblik - med op til 54 samtidige livestreams - tilgængelige fra onsdag den 24. juli til afslutningsceremonien den 11. August. Det er altså muligt på Max at skifte mellem samtlige samtidige livestreams. Således er Max det eneste sted, hvor danske seere kan opleve alt fra OL i Paris 2024. 

- Vores direct-to-consumer-strategi er hjørnestenen i vores fortsatte vækst, og abonnenternes rejse til Max i de tilgængelige markeder i hele Europa har været en stor succes indtil videre. Med verdens største sportsbegivenhed, der nu kommer til Max for første gang, vil det være det eneste sted at se hver begivenhed, hver atlet og hvert øjeblik af Paris 2024 live, og vi ved, at dette uovertrufne tilbud vil engagere flere OL-seere end nogensinde før. Vi ser frem til at skalere vores dækning af Legene til det bredest mulige publikum i hele Europa, mens vi fortæller atleternes historier ved at skabe det mest engagerende indhold, der leverer den bedst mulige streamingoplevelse, siger Scott Young, Group SVP Content, Production and Business Operations hos WBD Sports Europe. 

- Vi ser frem til at give et nyt bud på, hvordan sportsdækning af et stort sportsarrangement skal se ud i en digital og streaming-tid. Med de nye funktioner vil seerne kunne tilrettelægge deres egen personlige oplevelse af OL i Paris. På indholdssiden er vi samtidig begejstrede for, at værterne Peter Falktoft og Esben Bjerre vil lede dækningen, hvor de vil bringe deres unikke stil og skarpe observationer til seerne. Deres tilgang vil ikke blot fokusere på de sportslige begivenheder, men også give et kulturelt indblik i Paris som værtsby og det er en tilgang, som vi tror rigtig meget på, siger Søren Klæstrup, Sportdirektør, Warner Bros. Discovery Danmark. 

De nye funktioner inkluderer: 

Tidslinjemarkører: Hjælper fans af 15 sportsgrene med at nyde hvert øjeblik on-demand 

Fans af nogle af de mest populære olympiske sportsgrene kan nemt navigere tilbage gennem en begivenheds tidslinje til nøglemomenter, hvilket sikrer, at OL-historie kan opleves af det bredest mulige publikum. Denne innovative funktion er tilgængelig for web- og mobilapp-brugere og dækker sportsgrene som beachvolleyball, volleyball, håndbold, tennis, fodbold, rugby sevens, atletik, svømning, banecykling, landevejscykling, mountainbiking, boksning, basketball, judo og kunstnerisk gymnastik. 

Gold Medal Alerts 

In-app pop-ups for mobil- og webbrugere Max og alle platforme for discovery+ vil informere fans, når en guldmedalje er ved at blive vundet. Abonnenter kan skifte mellem begivenheder for at sikre, at de er ikk går glip af sportslige højdepunkter, mens de nemt kan navigere tilbage til den tidligere stream. 

In-player discovery rail 

Når man ser en begivenhed, kan brugere åbne en rail, der viser andre live-begivenheder, der finder sted. Dette muliggør simpel in-app navigation og problemfri overgang mellem begivenheder for at skabe den bedste streamingoplevelse. 

Personlige watchlists 

Max-brugere kan tilføje specifikke begivenheder til Min Liste – hvilket giver en personlig olympisk tidsplan, så man ikke går glip af noget i de 19 dage, der er OL. 

Lokalt relevant dækning 

Vælg dit sprog og følg dine yndlingsatleter. Abonnenter vil have adgang til multi-audio feeds med valg af op til 20 sprog for de fleste af de 329 begivenheder. Mere end 400 af de mest passionerede og dygtige kommentatorer vil dække alle 32 sportsgrene og fortælle historierne om de 10.500 atleter, der konkurrerer. 

Appen vil anbefale specielt kuraterede live, kommende og on-demand videoer med lokale olympiske atleter fra brugernes land gennem dedikerede sider for at holde dem engagerede endnu længere. 

Olympiske Lege inkluderet i alle abonnementstyper 

Som annonceret tidligere på året, vil WBD tilbyde hvert øjeblik af OL som en del af alle abonnementstyper på Max. Basis med reklamer og Standard Plan på Max tillader to brugere at streame indhold samtidigt, mens Premium-planen på Max giver den bedste forbrugeroplevelse, hvilket gør det muligt for brugere at streame på fire enheder samtidigt med op til 100 downloads tilgængelige for offline visning. 

Olympiske helte og elskede karakterer kombineres for at skabe det ultimative indholdstilbud 

Max-brugere kan også nyde OL sammen med shows for hele husstanden som House of the Dragon, The Last of Us og White Lotus, sammen med blockbuster-film som Barbie, Wonka, Aquaman and the Lost Kingdom og Harry Potter og Ringenes Herre-franchiserne. Disse er tilgængelige gennem fan-favoritkanaler, netværk og brands som Warner Bros. film, HBO, DC, Discovery Channel, TLC og Cartoon Network. 

Se mere her.

Kontakter

Esben Elborne

Kommunikations- og PR chef